måndag 24 januari 2011

Glad eller? :D

Wohooo! Fick nästan 3000 kr mer i lön än vad jag trodde att jag skulle få ;D 
Nu när jag lagt in alla räkningar och skit blir det iofs inte alls mycket kvar, då det är ju tur att man får csn snart också ;P
Ska iaf fira min lön med något gott från minikrogen för mina sista 67 kr ikväll ;)

Bokjäveln from hell är fortfarande ett helvete att läsa men imorgon tar jag sovmorgon ända till 08.00 och sedan ska jag till biblioteket och plugga skiten ur bokjäveln! Har en deadline med Cajsa att vi ska ha läst klart den till på onsdag så vi kan plugga ännu mer då :)
Så imorgon blir det 97,5% plugg, 1% fika med Sara, 1% inhandling av diverse nödvändigheter (skönhetsprodukter) och 0,5 %  hårfärgning och luggklippning :) 

over and out
i feel good! (sjunger)



Inga kommentarer: