lördag 15 januari 2011

Igår var jag högst upp, imorgon är jag nedanför

Är fortf sjukt deppad över att jag åkt ifrån Vansbro och min bästa människa.
På måndag börjar skolan och jag vill egentligen inte, orkar inte.


Kan inte välja en låt eller textrad så jag ger er alla. This is how i feel:


Jag ser inga gnistor slå ifrån min egen glöd.
Scars are souvernirs you never loose.
Friends, lovers or nothing.
Innan eftertänksamheten har raserat hela natten.
R.O.C.K, that's my medicine.
Is this what it's like living in free, I get no sense of liberty.
And we have just one world, but we live in different ones.
Why save your kisses for a rainy day, baby let the moment take your heart away.
Have you ever needed someone so bad.
Where do I belong, how much how long.


over and out
förvirrad.

Inga kommentarer: