måndag 10 januari 2011

Vansbro i mitt hjärta ♥

Idag har jag kommit hem till skit-Härnösand igen.
Det som är bra är att jag får träffa min blirking och lilla Josef som jag saknat ihjäl mig efter.
Det som är skitdåligt är att jag än en gång sagt hej då till min bästa människa.
Men vi ska snart ses igen, allt kommer bli så mycket lättare nu när jag inte jobbar, är för fan ledig vaarje helg! (ledig med plugg men ändå)

Jag och Linn har iaf haft GRYMT kul!
Förra veckan: Två fester, en (lååång) promenad, skräckfilmer - en bra och massa dåliga, close-ups som vi verkligen önskade att vi aldrig sett, en sväng förbi Hogwarts, snögubbar, X antal liter cola, sömnprat, mååånga vinster och bara en ynka liiiten förlust. Och såklart, en jävla massa mer som är blogg-censurerat ;)

over and out
p.s we win ;D

Inga kommentarer: