onsdag 26 januari 2011

kill me.

Så jäävla trött! Blev en heldag i Sundsvall idag och fan alltså, det märks att man inte är van vid "normala" dagar. Men det känns iaf som att jag har lärt mig något om kommunikation idag tack vare pluggdaten med Cajsa.

Imorgon blir det ännu en dag sittandes själv på bibblan i Härnösand  med mål att försöka få in något i skallen..
Jag hann, trots tappra försök, inte läsa klart the book from hell i tisdags så det MÅSTE jag göra imorgon och förhoppningsvis börja på nästa bok som TACK OCH LOV inte är lika komplicerad.
På fredag blir det ännu en pluggdate med Cajsa och nu har vi spanat in ett perfekt café för våra mat, kaffe och plugg-dates :)

Ett stort problem jag har (utöver det faktum att min hjärna har slutat ta till sig information) är att jag inte kan låta bli att köpa kläder. Har nada självkontroll.
Jag gick in på Akademibokhandeln för att köpa en almanacka och ett block innan jag skulle åka hem med buss en kvart senare.
 Detta slutade med att jag åkte hem en timme senare med: 2 par leggings, 1 halsduk, 1 linne, 1 tröja, en almancka och ett block.
Jag har inget att säga till mitt försvar förutom att jag ville ha dom..

over and out

Inga kommentarer: