måndag 12 november 2007

5

Nu är det fem dagar kvar :) Jag har gjort inbjudningar till mitt kalas idag :) RIKTIGA kalas inbjudningar! Så det blir lite kalas på fredagen, så får vi se vilka som kan komma osv..
Ska gå till sandie nu och försöka få i mig lite käk och sen ska jag ta bussen till jobbet. Har ingen lust att jobba men vem har det? Och man måste ju, sen har jag inte jobbat på några veckor så.. Det är bara att bita ihop..

Idag har vi tvättat, spacklat och maskeringstejpat entrén på media och imorgon blir det målning! :) det kommer bli så jääävla mycket snyggare med skylinen och allt :) korridoren till in mot grafsalen ska också målas och då är guld inblandat :O :) Synd att man inte får njuta av det mer än ett halvår till :P

Hoppas att allt ordnar sig till på lördag. Det är lite osäkert hur det blir men det ska fan bli. Jag ger fan bort pengar om det ska vara så, jag vill ha min dag!!!

over and out :pyssel

Inga kommentarer: