onsdag 7 november 2007

:(

Det blir inget Stockholm för mig och Anna :(
Kinda had it coming men man blir ju ändå besviken, men vi fick veta om APU:n rätt sent och både jag och Anna och Perra har ringt fan överallt och det finns inget, så det blir väl till vårens APU som vi åker till Stockholm, och så ska vi åka efter nyår innan lovet tar slut också :)

Så min 18-årsdag får jag fira här i västernorrland :/ Men jag och Anna åker kanske till övik och partajar där ^^ Så det blir nog kul :D Så länge jag har Anna blir allt bra :)
Anna följer med mig på begravningen på fredag också.. Folk frågar varför jag går dit, men det är mitt val och jag behöver ett avslut.


Cause you're my everything! <3

3 kommentarer:

Sandie sa...

jag visste inte att den var då. Men jag förstår ändå att du vill gå, dels för din egen men även för leons skull. hoppas det går bra för dig. <3 älskar dig.

Anonym sa...

har ändrat adressen till: http://sandie89.blogspot.com/ kram

Anonym sa...

Gumms, I will always be there for you, you know it! :)

BTW, Din födelsedag kommer att bli GREAT!! :)