fredag 30 november 2007

Ådalsskolan 40 år

När jag gick genom korridoren imorse på väg till kafeterian för att köpa frukost hörde jag musik.. hmm tänkte jag en mobil kan inte låta Så högt.. Det visade sig vara två högtalare som stod mitt i korren och spydde ut gammal musik.
Ådalsskolan fyller ju 40 år idag så det är ballonger och finklädda folk och hela köret överallt i skolan.
Cissi sprängde just en ballong rakt i ansiktet på sig själv :O

Så det blir en soft dag med kyckling sallad och tårta till lunch då tom LÄRARNA ska äta med oss i matsalen vid speciella tidert :O :P

Imorgon fyller TG år och då blir det middag och sen fest hemma hos han och Cissi.
Sen ska jag til Robert och så blir det väl en promenad runt stan på söndag för då är det ju skyltsöndag ! :P

puss och kram! ^^,
och grattis ådalsskolan föresesten :P

Inga kommentarer: