fredag 2 november 2007

Black and blue men inte som i backstreet boys nej..

Nuså!
Äntligen har jag varit hos frisören, började 14.30 kom därifrån en halvtimme efter stängning vilken var kl:18, så jag satt där i 4 timmar!
Blev fel med det blåa först, det fastnade inte i luggen. Men nu är jag iaf nyklippt och nyfärgad och så har jag huggtänder i nacken! GRRRR!

I ära till mitt hår har jag blåat min blogg lite, kommer upp en ersättare till bilden med mitt lila hår. Självklart en bild med mitt nuvarande blåa hår ^^

Ringde till anna när jag hade som mest träsmak i baken och var extremt less på att vänta på att färgen skulle åka in i mina hårstrån och tamefan! Hon sitter och dricker champagne och ska snart äta förrätt! HMPF! snobb!
men en söt sådan!

over and out nu ahr jag inga ord kvar!

Inga kommentarer: