lördag 10 november 2007

Seven days to go!

hej hej hallå dagboken! hmm, är det Bert ?

Igår blev det så att jag spenderade natten hos Anna och Jonte, IGEN !:P Det var för mörkt och dåligtväder och dålig väg för att köra hem mig......
Fast den egentliga anledningen var att vi drack vin :O Jag som inte ens gillar vin drack och FAKTISKT så var detta vin helt ok, nästan gott tom och för att citera jonte: Efter ett glas så spelar det inte så stor roll om det är äckligt eller inte ! :P
Jag och Anna satt iaf och drack vin och pratade till typ 3 och sen så gick vi och la oss med jonte :P Tre st i den sängen BRRRRR! Jag frös om ryggen och Anna är expert på att sno täcket!

Begravningen gick bra iaf.. Om man nu kan säga så.. Det var så jävla jobbigt att se alla ledsna och tårar.. Jobbigt blev det men nu är det gjort. Och jag kommer inte ångra att jag gick dit.

Nästa vecka blir det skola mån-ons, ska försöka skriva den jävla uppsatsen till NkB men det känns så jävla drygt.. På Torsdag sa jag till solle och Långsele och övertala nior att gå media och på fredag åker jag och Anna till sundsvall eller hsand för att inhandla lite skor och partykläder. Fredagkväll blir det myskväll med lite folk för att fira min födelsedag som är på lördag.
Och på lördag åker jag och Anna till Övik och har SKIIIITKUUL! :D

Over and out!

Inga kommentarer: