onsdag 24 februari 2010

morgondagen

Ja, torsdagen kommer bestå av :
  • Tvätt: Har tvättid 7-14 :/ Får hoppas att jag lyckas ta mig upp en sväng vid sju, trycka in en tvätt och sen sova igen :P 
  • DUSCHA: Behöver jag gå in på det mer? 
  • Handla på Coop uatn bil: Ja, det blir intressant men jag ska inte köpa så mycket grejer, toapappersförpackningen är ganska stor dock men det går nog bra ändå :P
  •  Dejt: Sara kommer förbi när hon slutat jobba för att titta på min fiiina ommöblerade lägenhet och såklart för att umgås med mig :D

Fredagen kommer bestå av Birsta med Sandra och hennes småbröder som är uppe och hälsar på och kanske även Lotta följer med. Jag ska till IKEA och endast köpa:
  • Två klädstänger - 69:- st
  • En förvaringsgrej som man kan hänga på klädstången 89:-
  • Galgar som in i helvete! 
  • Liten LACK hylla som ska upp bredvid spegeln så jag slipper ha plattången och hårtorken på kylskåpet :P 49:- 
Jag ska fan klara att bara köpa det där, och värmeljus. Det glömde jag men ingenting mer! Har fan inte pengar till det !
    over and out
    om en lite mindre än en timme får jag äntligen veta hur mycket jag får i lön :D

      2 kommentarer:

      Sandie sa...

      its gonna be so mötch föön! :D Grabbarna ser fram emot att få träffa dig igen :)

      Jag måste oxå köpa galgar. Köpte trägalgarna på ikea och de är bäst. hatar plast. men ja behöver typ 20 st till. haha :D ses i morgon!!!

      Sandie sa...

      oops råkade logga in på gamla kontot ovan.