onsdag 17 februari 2010

probs?

Jag brukar påstå (precis som väldgt många andra tjejer och en del killar) att jag inte har något att ha på mig/jag har inga fina kläder eller helt enkelt skrika i panik: JAG HAR JU INGA JÄVLA KLÄÄÄÄDER!
Något i den stilen, jag räknade precis de överdelar jag tycker om och ganska ofta har på mig och kom upp till 29 st, detta inkluderar tishor, linnen och varmare tröjor.
Utöver dessa har jag massa andra tröjor som jag inte använder/inte tycker om.
Jag har 6 par jeans och ett par byxor som jag älskar och två par som jag gillar och som är nödvändiga för tex tvättdagar.
Jag har också två tröjor och lite annat grejs som kommer i mitten på mars (beställt fårn H&M).

Jag har tonvis med halsband, armband, skärp och örhängen.

Vad är mitt jävla problem?
tror jag behöver en psykolog.

1 kommentar:

Sandie sa...

jag har typ inget. o då menar ja inget. har samma på mig dag ut o dag in nästan. i really need to do some serious shopping! :D:D:/:S