tisdag 2 februari 2010

in the states

andi'm still alive :P\
Fast jag fick ju lite probs i sakerhetskontrollen.. Javla puckon. Fick ga till en secondary passport control. Dar inne satt det masas stonefaces bakom diskar, karringen fick ju jag saklart prata med, hon stallde forst alla fragor jag redan svarat pa i forsta kontrollen och sen hon hittade inte Carro i systemet, SAKLART! Det ar namligen sa att Carro heter tre olika saker har i USA, Ida C akerlund, Caroline Akerlund och Carloline Aakerlund. Men karringen fick hennes nr och hittade henne i systemet och efter ett tag till fick jag ga darifran.
Fick ga genom TVA luggage checks ocksa saklart. MEn nar jag val kom ut och sag carro, da var jag glaaaaaaad! :D

Nu ska jag sova for jag ar i princip hjarndo, ochr varit det i tre timmar :/

over and out

1 kommentar:

Felix Vincent sa...

Kuuuul!
Tycker sånt där är roligt, speciellt när man vet att man inte gjort något fel o.s.v.
De gick igenom hela Johans bagage när vi skulle hem från NZ. XD