söndag 31 januari 2010

ingen dag kvar

för om typ en stund åker vi till midlanda!!!! Jag, Fällan och Jocke har varit vakna hela natten, Sandra däremot, har fått sin skönhetssömn och gick precis upp kl är nu: 04.13 .
Pratade med Carro på skype förut idag också :)
Dricker en powerking till frukost och som ni märker har min hjärna slutat funka.
Stay Alive har jag och jocke sett med fällans CS kommentarer i bakrunden. Bra film!
Har vägt väskan, den väger 15 kilo. känns bra.

over and out
nästa gång jag skriver skriver jag från USA!!!
:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2 kommentarer:

Anna Sjölander sa...

Jag ÄLSKAR dig! <3 Till stjärnorna och tillaka, 10000000000grr! Se till att ha så roligt du bara kan! Vi får höras på skype när du kommit fram och gjort dig hemmastad. Hugs&Kisses!

p.s Cause you´re my everything!

Sandie sa...

till skillnad från vissa andra måste ju jag jobba ;) tack för en trevlig dag iaf! hoppas nu att resan går bra för dig :) jag kommer sakna dig hun! ta hand om carro o HÖR AV DIG SÅ FORT DU KAN!

Love you more that words can say. ;) <3