tisdag 5 januari 2010

Lyssnar på en gammal goding från högstadiet som jag och Milla var sådär lagom superbesatta i :P
Jamie Meyer.
Haha underbart!
Har precis sett Seven Pounds och ag måste säga: Fantastisk! Förstod knappt något från början och var lite distraherad men en underbar film är vad den är iaf ! :)

Imorgon är det tvättdag vilket inte är så farligt egentligen men jag ska tvätta 4 omgångar med sängkläder. Det är jobbigt för dom är stora och jobbiga att vika.
Borde dammsuga också men vi får se hur det blir med det :P
Diska SKA jag göra.

Egentligen är mitt största i-landsproblem just nu är att bestämma mig om jag vill eller inte vill åka skidor i usa med carro och familjen i några dagar. Kan inte bestämma mig.... Eller jag vill ju men jag är ju bara där i två veckor, och det finns ju massor att göra! Ahhhh! Blir gaalen.

over and out

Inga kommentarer: