onsdag 27 januari 2010

kanske det fulaste jag sett som jag nästan vill ha.


Indeed. Sjukt ful nyckelring, men jag vill som sagt nästan ha den :O
Annars då ? Jovars, förutom att jag just nu skriver med fruktansvärd smärta i ryggen pga av att ett par jeans jag aldrig använder användes idag och dom är lite för tajta runt höftområdet men ingenstans annars vilket resulterade i att dom har skevat till min rygg pga av konsant cp tryck över höfter och svank under hela dagen.

Ska nu återgå till att lägga mig på golvet eftersom det är det enda som hjälper.

over and out

2 kommentarer:

Felix Vincent sa...

Är det presenten du köper med dig till mig kommer jag inte vara tacksam, inte det minsta!

Zara Jämtin sa...

hahaha jag loovar! jag ska ju köpa den i usa :) den där fula saken finns i sverige.