lördag 9 januari 2010

HOT FUCKING STUFF!

Ja det senaste dygnet har varit gaaalet! And i fucking LOVE it! :D
Jag gör en lista:
  • Fest hos Emma - jag drack.
  • Krogen - jag drack
  • Krogen - hade för mig roliga och uppfriskande konstigheter.
  • Taxi till Emma och hämtade resterande vin - jag drack .
  • Minikrogen - jag drack.
  • Hemma - jag drack.
  • Hemma - monterade upp extrasäng i HALLEN.
  • Hemma - tappade bort den enda piercing som passar.
  • Lördag morgon- försov mig till 9.22 fyi börjar jag 9.30, kändes fint.
  • Lördag hela dagen - bakis som satan. vatten.
  • Lördag hela dagen igen - försöker lista ut minnesluckorna och hittar blåmärken.
  • Och igen - varför minnesluckor? onödigt skit tycker jag.
Det har varit ett härligt dygn må jag säga.... Bakis? Ja, utan mänskliga gränser.
Men det var så jäääävla värt det ;)

Inga kommentarer: