torsdag 7 januari 2010

snus

Min enda, riktiga, stora, fantastiska trogna kärlek!
Och jag måste lämna den.
Jag älskar ju mitt snus :(
Kunde inte sova när jag först ånsåg att jag måste sluta när jag ska åka iväg som au pair.

Har börjat ta in (men inte accepterat) detta faktum mer om mer nu men vafan, hur fan ska jag klara det?
Jag vill ju inte, och man kan ju inte gå in för något helhjärtat om man inte vill! Mår illa av tanken.

Nu är det Gränsbevakarna USA på tv, har vägrat att se det förut för att inte mata min rädsla för deras sjuka säkerhet. Är jävligt nervös inför flygresan. Det kommer ju gå bra men ändå!
LÄSKIGT!
Ska iaf ta mod till mig och titta på det nu, kanske kan komma över min rädsla?
3 veckor och 3 dagar kvar nu.

Iiiihh vad jag längtar!!!

2 kommentarer:

Sandie sa...

jävlar va du skriver kvinna! Mer än mig o anna nu ju ;D haha

De kommer gå fint att sluta snus. tänk så mycket pengar du kommer spara (inte för att du blir milionär av att vara aupair.. men iaf :D)

PUSS! <3

Zara Jämtin sa...

Haha ja, men det är ju så nära usa och allt nu så då har jag mycket att skriva om :P
Ja, men det kommer bli svinjobbigt ändå!