tisdag 5 januari 2010

au pair

Ja, det känns som en bra idé, jag vet ju inte vad jag vill göra med mitt liv men au pair känns som bra skit. Bra erfarenhet liksom..
Har funderat på det mer och mer ju närmare resan till USA jag kommer och nu när Sandra postade en länk till sin kompis i England som ska åka hem till Sverige och söker en ny au pair till familjen hon bor hos klickade jag direkt, vilket jag ser som ett tecken på att jag vill :P
Iaf så var det jävligt synd att hon skulle hem så snart, redan i slutet på jan/början på feb.
USA-resan är ju 1-15 feb, plus att jag måste bli av med lägenheten, alla grejer osv. Det går helt enkelt inte!

Delvis varför jag har tvekat förut är för att jag vill komma till en bra familj, vissa hamnar ju i rena rama Hitler-familjerna. Så det hade varit perfekt om det inte hade varit så tidigt :( Man vill ju gärna höra från en person som bott där att det är en bra familj :)
Jaja, jag hittar nog en bra familj ! USA eller England är ju nästa val.
EN SAK I TAGET Zara Jämtin!
Hahaha :P

over and out

2 kommentarer:

Sandie sa...

vad duktig du har varit på att uppdatera sista dagarna sötnos! haha. Men du kommer hinna göra allt du vill. vill du verkligen åka som au pair nu, så kommer allt att lösa sig. Det gör de alltid :)

Zara Jämtin sa...

Ja det gör ju det :)