torsdag 28 januari 2010

3 dagar kvar!

OMG!
Nu är det näääääära! Jobbar både idag och imorgon :/ Skulle ha varit ledig idag egentligen och hade tänkt städa så  det är fint när man kommer hem men Emma är sjuk så .. Jag har fått någon slags kramp eller sträckning så jag vet inte hur jag ska mig igenom arbetsdagen men jag hoppas att det blir bättre snart.. Ska ju städa sen när jag kommer hem också ! :S

Tänkte gå ut och parta med Anna Melinder i helgen men nu när jag var tvungen att jobba idag känns det lite stressigt. Fan att det aldrig ska bli som man vill!

Jaja, jag ska till USA så skitsamma! :D

over and out

2 kommentarer:

Sandie sa...

ååh du kommer få de såå jääävla underbart kul! O på söndag ses vi!! :DD:D:D

vet inte hur de blir med resan ner hit. ja åker med daniel upp iaf. men vi får säkert åka med han ner, dock har han ini mini bil nu, så hur fet är din väska egentligen ? :P vet inte vilken tid han har tänkt att åka.. men blir de försent så åker vi buss together.. okej ? ;D PUSSSSSSSS

Zara Jämtin sa...

okej det låter bra :) jadu, ganska stor :P