torsdag 14 januari 2010

Skärpning zara!

ATT DU SKA VARA EN SÅN STOR JÄVLA FEGIS!
Det är bara att hoppa, hoppa och förhoppningsvis landar du mjukt! Om du inte gör det har du vänner och familj som kan plåstra om dig.

Sitter och kollar igenom mitt CV och blir lite förvånad över mig själv. Det jag har skrivit är faktiskt ganska bra.
Fattar inte varför jag inte tror att jag kan fixa det här. Varför skulle inte jag kunna bli au pair när det finns hur många andra som helst som kan det?
Sluta fjanta runt och skärp dig.
Se möjligheterna istället för att koncentrera dig på de små sakerna du är osäker på eller inte kan.
Du kommer ju för fan att lära dig!
Och du kommer inte ha ihjäl några barn! (förhoppningsvis).

Det är bara att köra på. Spara ihop lite pengs, vara barnvakt, fixa alla krångliga papper med hjälp av vänner och familj och sen är det bara att ÅKA!

Måste ringa Lugnviks dagis och kolla upp om dom vet hur många timmar jag jobbade varje dag där. För som tur är så hade jag fyllt 15 när jag jobbade där så dom timmarna gills :D dgar x hur många timmar ? need to check it !

over and out