onsdag 6 januari 2010

rubrik

Idag har jag inte gjort så mycket för världen.
Men jag har tvättat massor och diskat och suschat och bytt till mina nya sängkläder så nu när jag snart ska gå och lägga mig kommer jag känna mig üüüberfrääsch!
Annars då? Jovars, igår när jag skulle sova stördes jag så mycket av tanken på att sluta snusa när jag ska bli aupair så jag blev kallsvettig och kunde inte sova förens vid femtiden.
Planen var att gå upp vid tio idag men det misslyckades såklart totalt och jag gick upp kvart över ett.
Blev däremot väckt en stund av Sara imorse vid 9.30 tiden för att det var svart och ingen som öppnade dörren på jobbet, vilket var jävligt konstigt så hon undrade om vi öppnade senare eller något sånt eftersom det är röd dag ida. När jag tog en promenad ner på stan för att handla svängde jag in på jobbet och det visade sig att det var strömavbrott imorse. Och pga av detta funkade itne ringklockan = ingen som öppnade för ingen plus att fläktarna slutat funka.

Ser inte framemot att jobba imorgon pga av detta men det finns ju inte så mycket att göra åt det..
Får ju jobba med Sara iaf :D

På fredag har Emma fest så då blir det ett försök till alkoholintag :) Skrapar ihop det jag har i kylen så det ska nog gå bra :)

over and out

Inga kommentarer: