lördag 30 januari 2010

2 dagar kvar

Idag jobbar jag 11 - 19, är helt själv på jobbet mellan 17-19. tråkigt! Men, imorgon åker jag till Timrå :) Och i övermorgon åker jag till USA! :D
Nästan allt är packat förutom vissa saker som jag behöver använda innan jag åker.
Shit har inte fattat det än! Och väskan ser alldeles för full ut! Har verkligen minimum packat men det ser för mycket ut ändå! Hur ska jag få plats med allt jag kommer köpa? n del grejer kommer ju inte följa med hem men ändå! Får kanske packa ur något hos Sandra. Får se hur det utvecklar sig.

Idag vaknade jag av mig själv ca 8.30 och kunde inte somna om. Varför?! Gick och la mig sent igår och ändå vaknar jag helt cp jävla tid! Börjar inte jobba förens om en timme som sagt så vad ska jag göra nu? booring.

Sötcarro har iaf bokat en klipptid till mig på onsdag :D Känns bra att jag får klippa och färga på en gång så jag är (förhoppningsvis) snygg i håret när jag är där :) Kan ju gå åt helvete också så jag ser ut som en jävla tönt. Har ju ingen aning om vad jag ska färga för färg eller hur jag ska klippa.. förslag någon?

over and out

Inga kommentarer: