måndag 4 januari 2010

01.16

Är ganska trött, skulle kunna sova.. Men jag vill inte. Känner inte för det. Inte än.
Skyll dig själv för att din dygnsrytm är fuckad då tänker du. Ja, denna gång är det mitt eget fel. Men jag bryr mig inte alls just nu faktiskt.
Är lite fundersam och lite lite arg över varför min dator efter den kom tillbaka med ny hårddisk är lite seg.
Don't like it iaf.

Var duktig och gick i motvind hela vägen till Specsavers och fixade linser idag. Och en putsduk till glasögonen fick jag också, helt gratis :)
Sen gick jag vidare till Synoptik och köpte linsvätska. Inget ont mot linsvätskan de har på Specsavers, men just den jag gillar, som är förpackad i massa småflaskor råkar vara Synoptiks egna märke.

Tänkte sedan att när jag går hem blir det iaf inte lika jävla bitande svinkallt för då har jag inte motvind. Men vinden hade vänt. Så det blev lika jävla kallt hem.
Don't like it.

over an out.

Inga kommentarer: