fredag 1 januari 2010

08.44

Alldeles för tidigt för min smak men vill man kuna köpa mat och snus och ha någonstans att bo kan det ibland vara bra att jobba :)
Jag funderade precis på när jag kommer ta tag i att lägga in allt från externa till datorn.. Skulle vara bra om jag gjorde det snart men jag är ju så jävla seeeg!

Jag vågar inte dra upp persiennerna idag heller. Vill nästan inte veta vad som händer utanför min lägenhet, skulle helst ligga i soffan med filtar och ljus och titta på film men som sagt. Pengar.

Idag är det en månad minus en dag tills jag åker till USA. Börjar bli nervös.

over and out.

Detta var igår när jag skulle gå till jobbet, typ en halvmeter snö utanför porten men jag kan faktiskt ha tur ibland! Plogbilen har aldrig förr haft så bra timing :D

Inga kommentarer: