måndag 25 januari 2010

7 dagar kvar

Ja, nu är det en vecka kvar. Åker från Sundsvalls flygplats om exakt en vecka minus 2 timmar.
Vill bara att alla räkningar och skit ska dras från mitt konto så jag vet hur mycket jag har till resan, jag vet ju ungefär men jag vill veta EXAKT :P

Trött är jag idag, gick upp 07.04 efter bara två snoozningar, väldigt duktigt av mig måste jag säga. Och jag kommer förhoppningsvis somna tidigt ikväll. Börjar jobba om ca en timme. VILL INTE!
Känner mig sådär härligt mystrött så jag vill helst bara stanna inne och kolla på film, småäta och ha det mysigt. Men som sagt så går inte det. Härnösand vill ha mat och då ska dom väl få det också!

Måste även ta en sväng på stan efter jobbet.
Ska handla lite grjer till resan, mina öronproppar är mystiskt försvunna såklart bara för att jag behöver dom! Alvedon, toapapper och ev. skosulor står även på min lista.

Måste även ta några svåra beslut gällande min packning. Vill ha ett eget plan så jag kan ta med det jag vill.. Jag ska ju shoppa.. MASSOR! Men jag vill ju ändå ha med mig massa kläder..
DAMMIT.

over and out

3 kommentarer:

Kokkos sa...

Hahahahha! Zara´s favoritord: DAMMIT! :P Hahahhaha!

Sandie sa...

ååh snaaart :D en vecka idag!

hörru, regga din blogg på bloglovin.com please! Desamma gäller kokkosanna ;D

Felix Vincent sa...

Kommer bli kung!