onsdag 20 januari 2010

Mätt

Har precis ätit middag med min tillfälliga roommate Anna Bergman :)
Kött, sås och potatisgratäng. GOTT ska det va :P Nyttigt? Nej men vem bryr sig? :)
Imorgon och på fredag jobbar jag dag, funderar på hur detta ska gå eftersom jag inte har somnat före 3 de senaste nätterna.. Men det måste ju gå :)

Om exakt 12 dagar, 4 timmar och 32 min är jag framme i USA :D
Och jag har tusen saker att packa, tvätta, köpa och göra innan jag åker..
Men jag är, som jag har sagt många gånger förut, Superwoman så det kirrar jag ^^

over and out
ha en underbar dag :)

4 kommentarer:

Rivka sa...

Glöm inte kameran! Vill se massa bilder från landet på andra sidan oceanen! Ha en underbar semester!

Sandie sa...

ja just ja. skulle du låna min kamera eller hade du fixat en annan? :)

Zara Jämtin sa...

Rebecka: Ja det ska jag :D LOVAR ! :)

Sandra: Nej, det är lungt. Ska låna mammas :)

Sandie sa...

Gutt, :D längtar tills du kommer! snart bara en vecka kvar ;D