söndag 5 december 2010

9-10 dec: Antagningsbesked 1.

USCH, mår nästan illa, vill veta NU!

Om två veckor och 4 dagar slutar jag på Big Boy... shit!
I maj när jag slutat skolan har jag ingenting. Ingen inkomst, lägenheten måste säljas/hyras ut.
Jag är ju för i helvete livrädd!
MEN, då börjar det... Är det ju tänkt iaf, det kan ju gå åt helvete också :P Fast det tror jag inte att det gör. Det löser sig som vi säger ;D
Hur det än går för oss, i norge, i australien, så kommer det bli ett äventyr!

Ser framemot våren så in i helvete. Ledig varje helg (ja, klart jag måste plugga men inget jävla nattjobb!) och få rutiner = adios stresssympton. Vardagen blir lite mer normal för mig och det känns awesome! :)
Ser dock inte framemot kvällens jobbpass, fyfan, diskmaskinen är trasig så vi måste handdiska allt och det är inte så bra för mina konstiga stress/vatten-eksem. Och eftersom det är söndag så är jag själv i två timmar och ja, det betyder ju mer disk till moi! Men som sagt, det löser sig. Snart är jag gone baby gone ;)

over and out

Inga kommentarer: