torsdag 2 december 2010

jävla skitpengar!

Gårdagen var vääääldigt lång, men jävligt mysig :) Birsta hela dagen och sen Anna hela kvällen ^^
Har köpt alla julklappar förutom till Anna och Johannes. Men det tar jag nästa lön för nu är jag pank igen! :(

Kan ju säga att Australien känns jävligt lång bort just nu, har så jävla mycket räkningar så jag nästan drunknar och lönen är ju vad den är, så nu är jag som sagt jävligt pank igen. Köpte bara en grej till mig själv igår och jag skulle inte lägga så mycket pengar på julklappar, vilket jag inte har gjort, men ÄNDÅ så har jag nu minus på kontot.
Jag har lagt ut ganska mycket pengar också men ändå, det känns inte bra. Har tankat för nästan tusen spänn också helvete.

MEN, när jag får både lön och csn i jan och feb så ska jag betala av kylskåp och sånt skit som äter upp massa pengar, annars överlever jag inte våren.
Väldigt negativt inlägg om pengar blev detta men det skiter jag i!
Är positiv en annan dag.

over and out

Inga kommentarer: