torsdag 16 december 2010

Ojojojoj, har äntligen fått ordning på dygnsrytmen helt i jävla onödan! Tog två veckor att lyckas somna runt 12, men nu jobbar jag natt igen i helgen så det är ju helt meningslöst.
Har jobbat dag hela veckan (ledig i måndags = enda lediga dagen denna vecka) dagjobb imorgon också men då börjar jag iaf 11, fast måste ändå upp tidigt för tommy kommer hit och ska låna bilen och lämna en grej som är grunden till min grej som jag ska fixa :P

Annars då? Jovars, två extrapass denna vecka vilket är bra men som sagt, bara ledig 1 dag på hela veckan.
Kommer dock vara tacksam för dom extra pengarna det ger när jag får min lön i jan :)
Är fortf on the look för spetstyg, den skittrevliga damen på Lust & Fägring hämtade det hon hade på lagret i stan men det passade inte riktigt.. För stormönstrat för min smak. Hoppas att jag hittar något annat i helgen!
Och att mitt paket kommer imorgon, DET skulle vara AWESOME! ;P

over and out
blev ju bara bara skitsnack!

Inga kommentarer: