tisdag 14 december 2010

Inte så jävla lätt som jag trodde!

Här gick jag runt och trodde att det är ju klart att dom har spetstyg på tygaffärer.
Men ICKE! Verkar inte alls finnas. Skit. Men jag måste ha det till min grej!
Som ni får se när den är klar ;D
Handlade lite andra saker till grejen idag och har precis beställt lite annat on the internet, inte bara till grejen, lite annat också men jag kunde inte låta bli! FAN! :/
Jag säger: Nej, du har inte råd. Men mina fingrar knappar fram och köper ändå!
Inte mitt fel att dom inte lyder mig! :P

Och en grej till, det här kanske kommer som en chock men här kommer det:
Härnösand, jag tycker vi ska börja träffa andra.
Det är inte du.. Eller jo, det är det. Du har inget att ge mig längre, och jag har inget att ge dig.
Så jag ska börja träffa Sundsvall i några månader.
Vi har haft det bra du och jag, 2 år och 4 mån är inte illa, men, jag måste gå vidare, jag vill lära känna fler städer. Och det här kanske är det värsta(för dig), jag lämnar dig till våren.
Jag är ledsen.

over and out
:D

Inga kommentarer: