lördag 18 december 2010

Zara ♥ Crazy Lixx

Min grej jag skulle göra gick åt helvete så jag skiter i att göra den, inget var som jag trodde så jag får fixa något annat :) 

Inatt är det jobb 19-03, eller ja, snarare 04 eftersom diskmaskinen fortfarande är trasig. Det är skitkul att diska mitt i natten när det enda man vill är hem och sova! 
Men vet ni vad? Jag bryr mig inte! För det här är sista natten jag jobbar på Big Boy :D På onsdag slutar jag och det känns jävligt konstigt och bra och ja.. 
I Juni när jag slutat skolan har jag ju ingenting. Hoppas att allt går enligt planerna, annars är jag arbetslös och får bo hemma, och det vill jag INTE! 

Nyår i Stockholm ska bli jävligt kul, bara jag hittar något att ha på mig! Haha kommer ta med mig hela garderoben som vanligt ;P Men första stoppet är Vansbro :D LÄNGTAR! 
Bara 10 dagar tills jag får träffa min ängel  :D

over and out


Inga kommentarer: