tisdag 30 november 2010

Lyckat Jämtin!

Sedan jag sa upp mig har det bara gått sämre och sämre för mig på jobbet.
Har försovit mig (vilket jag aldrig gör) 2 ggr på 2 veckor, varav ena gången var imorse:
Jag var helt säker på att jag jobbade 16-22 idag så jag stannade hos morsan en natt till.
Städerskan ringde 09.33 och jag hade tydligen öppningen. Jag var i kramfors. Kan tillägga för er som inte vet att om man har öppning börjar man 9.30.
Så jag sprang upp, slängde på mig en bh, ut och in upptäckte jag senare, hoppade in i bilen som Tommy hjälpte mig att panikskrapa och drog till jobbet i pyjamas.
Härlig start på dagen! :P 
Jag fick smältost i hela ansiktet i lördags, inte kul med smältost i ögonbrynen och jävligt svårt att få bort! 
Jag slog huvudet skithårt i torktumlaren, som ni vet.
Jag klämmer fingrarna i alla luckor och skåp som finns på jobbet. Inklusive kassan. 

Min enda önskan är att överleva till 22 december, då slutar jag. Men frågan är ju om jag gör det. 
Nu ska jag fortsätta lyssna på Hardcore Superstars nya album  Imorgon blir det birsta och julklappsshopping :) Om jag hittar något dvs.

over and out
split your lip


Inga kommentarer: