söndag 21 november 2010

Kökökökököö!

Kö in till Svenssons.
Kö till garderoben.
Kö till toa.
Kö till barjäveln.
Kö till garderoben igen.

Ja, trots att halva gårdagskvällen bestod av att stå i kö så var det en grym kväll :) 


Jag säger då det, FAN vad folk det var på Svenssons igår, man kunde fan knappt vända på sig utan att slå ner någon.
Någon spillde öl på Saras nice as och en annan torkade av öl på hennes arm. Haha vem fan gör det? Torka av på dig själv för fan!
En annan sak som förvånade mig nå så jävulst var att dom spelade hela It's my life, orginalversionen :O Händer väldigt sällan att det spelas bra musik på såna ställen. Men jag klagar icke!

Idag är jag lagomt bakis och har sovit bort halva dagen, så jävla fint att man är ledig en dag som denna. Var på tempo och handlade cola, chips och glass haha såg ut som ett jävla spöke och han i kassan såg jävligt rolig ut när jag kom där med mina bakisvaror :P
När minikrogen har öppnat ska jag beställa käk och FAN om jag inte får rätt sås idag, fick nå jävla vitlök igår. Snacka om att maten smakade skit. Såsen är ju fan 3/4 av hela maten för fan! Men jag får iaf gratis sås den här gången :P
Japp, jag käkar skitmat två dagar i rad + cola, chips och glass. Thats,'s just how i roll ;D

Haha nej fy fan, nu ska jag fortsätta med mitt bakismys.
over and out

Inga kommentarer: