söndag 14 november 2010

03.45

Jag börjar bli trött nu, tack och lov. Fan att man ska jobba natt, det är fan åt helvete!
Somnade typ halv nio imorse och vaknade tio i fyra.. Inte ok.
Har ställt tre alarm tills imorgon, tänker fan inte sova bort hela dagen då också, vet knappt fan vad det är för dag när det blir såhär.
Sedan i fredags har jag sett de 5 första Harry Potter-filmerna, tänkte egentligen se typ en om dagen tills på fredag, som en update, eftersom jag och Sara ska se 7:e filmen då, men det gick ju åt helvete.. Så går det när man jobbar pisstider och inte har något liv (inga pengar). 

MEN, på onsdag fyller jag år iaf ;) 21. Tycker vi kan stanna klockan där, vill fan inte bli äldre, 21 är en jävla bra ålder, man får dricka sprit, köpa sprit och så får man hyra bil i Australien. Jävla bra ålder som sagt.
Eftersom jag fyller år mitt i veckan blir helgen min! Har tagit ledigt hela jävla helgen, som sagt Harry Potter på fredag och fest på lördag! Söndag tillägnas till bakiskäk och chill. 

Läser Welcome to the jungle men den är i pocketform och fan vad litet teckensnitt det är, känns som typ 5! Psykat. Får fan ont i ögonen. 
Vill ha The Dirt i julklapp.. Fattar inte att jag inte har läst den än. Det är något fel på mig.

over and out

Inga kommentarer: