måndag 1 november 2010

Antarktis is on the run!

Antarktis har rymt. Det sågs senast tidigt imorse i Härnösand på Zara Jämtins bil. Var vänlig hör av er till närmaste polis om ni har tips. Det är väldigt viktigt att Antarktis får komma tillbaka till sin natur och inte stör människornai härnösand, i synnerhet Zara Jämtin.

12 mil senare (härnösand-lugnvik-prästmon-lugnvik-klockestrand-härnösand) liite sen, sprang jag in till jobbet. Eftersom det är höstlov var det som förutspått svinmycket folk och massa barn :@
Men iaf, dagen gick, och när jag slutat och jag och Emilia hade handlat lite nödvändigheter skulle vi ta bilen hem MEN den var död. Helt död, den gjorde inte ens ett liiitet ljud. Varför? För att jag i min morgonstress glömde stänga av lyset.  
Vi fick gå hem för ingen ville hjälpa oss.

Så om du har en bil och vill hjälpa oss ikväll eller imorgon, hör av dig! 

over and out 
p.s jag har startkablar.

Inga kommentarer: