söndag 28 november 2010

Sätvärme i kyrkan!

Har aldrig varit med om så mycket folk på jobbet! Behöver fan en psykolog efter den här dagen.
När jag skulle gå hem(en halvtimme för sent), stressad som ett jävla as, slår jag i huvet i luckan på torktumlaren. 
Fick sitta med ispåse på skallen i 10 min innan jag kunde gå hem. Så går det nä man stressar.
Bilen startade dock jävligt fint trots att jag fuckade upp motovärmarn imorse :D


Kom iaf fram till kyrkan i tid och det var..... varmt! 
Fan, jag var helt bedövad i arslet efter att ha suttit på uppvärmd kyrkbänk 2.0.
Dog nästan av garv när kören skulle sjunga och keyboardisten (heter självklart något annat kyrkigt egentligen) gick från vanligt piano mode till SYNT(H?)! Hahahaha, jävligt kul! 


Nu ska jag ta några alvedon och chilla med syrran.
over and out.




THE BULA

2 kommentarer:

Felix Vincent sa...

Ajaj! :(

Anonym sa...

He! He! Bra gumman du har börjat kunna hantera allt motstånd i Livet!