tisdag 9 november 2010

Det där med bra start på dagen...

Vaknar, sjuk, går till jobbet, när första klumpen med folk kommer är jag fortf själv och så funkar inte kassan (PANIIK) så jag får skriva ner allt på papper och använda miniräknare, får även en kommentar om att jag ser febrig ut, tack som fan! (var ju iofs det men allvarligt! säg nått snällt eller håll käften!) 
Som tur är kommer Pousha så dom behöver inte vänta så jävla länge på att få sin mat. Efter hundra samtal och min extrema tekniska kunskap (?) funkar kassan igen. EFTER lunchruschen såklart. Jag går på rast och ringer till Parkaden i min desperata search efter handskarna men han hittade dom inte, det fanns däremot ett par byxor, tre koftor och en lila halsduk. 
Fråga: Hade personen som glömde byxorna ett till par? Det var rätt så kallt i lördags... 
När jag kommer tillbaka från min rast kommer det en skolklass, 21 barnboxar ville dom ha, vilket dom fick men fan, RING i FÖRVÄG! 
Det blir btw 777 kr för den intresserade.


Nu är jag äntligen hemma i min kalla lägenhet (måste komma ihåg att ringa HSB ang elementen imorgon).


over and out

Inga kommentarer: