lördag 27 november 2010

Syndernas förlåtelse..

Laddar för barnbox-hellday 2 med en kiwijävel. Fan, hatar barn. Eller okej, jag hatar inte alla barn men jag hatar vissa barn. Iaf när det är ett förjävligt extrapris på barnboxar. Well, bara att jobba på. 22 december är jag OUT!


Hade även totalt förträngt att jag ska till kyrkan imorgon kväll också, fan, kommer väl självantända i entrén.. Om det nu kallas entré i en kyrka? Men vad gör man inte för sina syskon.
Ska iaf ha mina nya leggins imorgon, stackarna vet inte vad som väntar dom, deras första riktiga tur på ett par ben och jag tar dom till kyrkan. Hemska människa!


Well, verkar bli en liknande kväll som igår, vet dock inte vad jag ska äta till middag, om det ens blir nån, kanske nöjer mig med kiwijäveln. 
Vågar då fan inte bessa mini idag igen, jävla stammis.


over and out
har eventuellt hittat min nyårsklänning. 
vet dock inte var jag ska fira nyår men det löser sig.

Inga kommentarer: