fredag 18 mars 2011

:) :) :)

Sitter här med en fjantigt leende för att jag äntligen kom på det! Jag har funderat och funderat och nu vet jag vad det var :)

Från en sak till en helt annan, nämligen mensdöden. Hosta och menssmärtor är inte en bra kombination.
Känns som att hela jävla livmodern slits ur mig varje gång jag hostar och inga värktabletter hjälper.
Illamående, uppsvälld som en jävla ballong och extrem smärta, ja, visst är det kul!
Och ni tjejer som säger: Äh det är väl inte så farligt, good for you att ni har turen att inte ha extremt jävla ont varje månad! Men alla är olika, även angående detta, och jag har inte den turen.
Killar: Ni har ingen rätt att säga något alls om smärta och smärttrösklar och skit i denna fråga för ni har ingen jävla aning hur jävligt det kan vara att vara brud.

Nu: vetekudde, criminal minds, bones och sova - utan att jag måste gå upp före kl 6 på morgonen, det är fan kärlek!

over and out
twilight 

Inga kommentarer: