onsdag 2 mars 2011

Supergamla gubbar är inte bra på att köra buss!

Haha jag drömde så jävla konstiga grejer inatt: En person klippte sig i en frisyr som inte passade och jag blev helt förstörd och skitförbannad över detta :P 
Sen så plockade jag ut två tänder ur munnen, bara sådär. Jävligt wierd. 
Efter tand-incidenten fick jag och Cajsa en utskällning av en lärare för att vi hade refererat för mycket i grupparbetet, och läraren skrek och frågade om vi var helt jävla dumma i huvudet, jag vaknade och trodde att det hade hänt på riktigt, det tog ett tag att fatta att det var mitt i natten :P 

Mamma ringde 08.02 och jag svarade med ett: FAAAAN!
Jag hade försovit mig. På med kläder och tre klunkar äppeljuice till frukost sen var det bara att springa till bussen.
Bussen var såklart 15 min sen.
Resten av dagen gick faktiskt bra enligt mig, plugget funkade bra och jag åkte hem tidigare än vanligt, trodde då att jag skulle hinna med mer saker också men så blev det såklart inte! :P 


over and out
vad fan håller jag på med?

Inga kommentarer: