måndag 7 mars 2011

Dum av dig, synd om mig.

Seriös jävla smärta i axeln som vägrar gå bort, (cphosta men kan inte ta hostmedicin för då kanske den krockar med axelmedicinen = död?) trött, lite förvirrad, omotiverad och snuvig. 
JA, jag tycker synd om mig själv!

Det är ju måndag, och om ni missat det så hatar jag måndagar. Varför? Det ska jag tala om för er! På måndagar går allt så jävla dåligt! 
Vi kan ta idag som exempel: 
  • Vaknade vid fyra-tiden imorse av en förbannat hemsk jävla mardröm, jag var tvungen att gå upp och tända alla lampor och sätta på ett avsnitt av The Big Bang Theory för att kunna somna om. 
  • När jag vaknade av väckarklockan (otroligt att jag vaknade av den med tanke på att det ju är måndag) så var jag så otroligt trött att det tog 45 min att ta sig upp ur sängen trots att jag sovit tillräckligt länge. 
  • När jag ska äta frukost så är både min sista brödskiva och osten möglig. 
  • Skolan gick som den brukar förutom att axeln gjorde ännu mer ont av allt antecknande. 
  • När jag gick på apoteket för att köpa voltaren till axel-jäveln så frågar apotekskvinnan om jag vill ha hjälp och jag frågar vad som är bäst av gel och piller och hon pratar på och frågar var jag har ont och sen säger hon att gelen är bäst men att jag kanske borde ta pillren för att nog behöver hjälp med att smörja in gelen för att jag inte kommer nå själv. 
  • Ursäkta, men skriker det: Jag bor själv, är singel och har inga vänner eller familj som kan hjälpa mig med det!, om mig eller? Och det var egentligen inte det hon sa, utan sättet hon sa det på. 
  • SEN, när jag skulle på bussen hem så var det 4 jättefeta, kö-aggressiva (om det ordet inte finns så skiter jag i det) kärringar som mosade ut mig, så jag fick gå in sist = jag fick sitta bredvid en karl som bredde ut sig så jävulskt så jag hade typ halva sätet att sitta på.
  • Fick mina nya piercingar idag men kulstorleken är fel så jag får typ igenom kulorna på hästskon genom piercinghålet = av 3 nyinköpta piercingar kan jag använda 1.

Som sagt, jag hatar måndagar. Nu vet ni varför.

over and out
två låtar om två saker:

  

Inga kommentarer: