tisdag 15 mars 2011

Gimmie gimmie gimmie!

Ååååh! Det är så mycket saker jag vill ha! Materiella saker alltså. Eller ja, things you can buy :P
Men eftersom jag är studerande och lever på csn och böckerna kostar multum så kan jag inte köpa :(
Här kommer iaf en lista på vad jag vill ha:

  • Skinnjackor: En ny normallång och en kort. Inte svårare än så!
  • Mer hår: Ja, jag vill köpa löshår! Ångrar fortf. att jag klippte mig i usa för över 1 år sedan, om jag inte gjort det så hade jag inte behövt vilja ha nå jävla löshår! 
  • Mindre hår: Egentligen vill jag även raka bort hår på sidan men halva hsand går ju runt så så det känns inte så jävla lockande som det gjort innan. 
  • Festivalsommar: Det kommer inte hända. Det är bara att inse. 2011 kommer minnas som året med den dödligt tråkiga sommaren som tog död på lusten att leva.
  • Dark Decadence Tour: HCSS, Crashdiet, 69 Eyes- Sthlm 16 april. Kan fixas ;) Dvs. OM NÅGON VILL FÖLJA MED? 
  • Smartphone: Min gamla mobil är väldigt snart död.
Det är alltså dessa saker jag vill ha mest just nu. Som man kan köpa för pengar iaf ;) Så känner ni för välgörenhet, kom ihåg att ni har en lista här ;P Jag menar, visst, det är verkligen skithemskt med Japan men alltså, jag finns ju lite närmare! Plus att ni får se hur glad jag blir när jag tar emot välgörandet :P 

over and out
kolla in den här länken, nån snubbe 1910 som gissade hur det skulle vara år 2000. Skitkul :P 
http://www.sadanduseless.com/2011/03/world-in-2000/

Inga kommentarer: