måndag 28 mars 2011

Kan det bli fredag snart?

Ja, fredag = helg, för de flesta iaf :) 
På fredag åker jag och Milla upp till Vindeln. Ska bli sjukt kul :) Tråkigt att man måste gå igenom alla tråkiga veckodagar först bara :P 
Måndag är snart slut iaf, körde först in Simone till skolan och hälsade på media en sväng, sen drog jag hem till Härnösand och tog itu med äckellägenheten: diskat största diskberget på länge, städat hela lägenheten extremt noga, tvättat, färgat håret och duschat. 
Julia har hängt här halva dagen och tittat på mig när jag städat :P Vi glodde på en sjukt dålig film och käkade onyttig mat för att fira att jag äntligen blev klar ;P 
Är helt slut men vill inte sova än så kör några house-avsnitt till sen ger jag mig :P 

Kursintro imorgon och jag hoppas och tror att den här kursen är roligare än den vi nyss haft. 

over and out

Inga kommentarer: