måndag 16 januari 2012

allvarligt

Jag kräks lite i munnen när jag ser massa par på FB som skriver hjärtan två gånger om dagen i den andres logg och kommenterar som idioter i princip ALLA statusar/bilder/youtube-klipp som partner lägger upp med hjärtan eller annat superöverdrivet gulligull..
Okej, visst det är kul att folk är kära och allt bla bla bla, men allvarligt. Måste man vara så extrem?
Håll det för er själva, iaf delvis. Eller så kan ni börja skriva något mer intressant, typ: Ikväll hade jag och gullpluttshjärtat sex i den HÄR ställningen.
Då skulle det iaf vara lite kul att läsa.

Och nej, det handlar inte om avundsjuka, jag är jävligt nöjd med mitt singelliv. För även om jag hade pojkvän hade jag inte haft behöver att skriva hjärtan i dennes logg 27 ggr om dagen.

over and out


1 kommentar:

Marielle Elva sa...

Hahah jag håller totalt med..