måndag 30 januari 2012

Måndag.

Det var längesen jag var zombiefied när jag vaknade. Men idag.. shit.
Helgen har varit bra, typ :P

Vi har burit tunga soff- och garderobspaket mm, skrattat fantastiskt mycket och fått blåmärken överallt.
Igår skulle golvlisterna upp och det var svårare än vad jag någonsin kunde föreställa mig, det är lite snett och vint här och där men vem ska kolla nära på mina golvlister?

Garderoben var ett helvete att sätta ihop, supersoffan var det lättaste med bara 10 skruvar :P Kan tillägga att de tillhörande fotpallarna var svårare att sätta ihop än själva soffan och de hade och 10 skruvar :P

Men det börjar ta sig!


Tappade även ner mitt bankkort i ett litet hål i kassabänken på glitter när jag skulle köpa en skitgrej på Glitter. fail.
Det kommer ett nytt senast onsdag.

over and out
svårt att leva utan kort

Inga kommentarer: