fredag 20 januari 2012

Heeeeeelg

HELG!!! FAN VAD SKÖNT!

Ursäkta psykandet men det har varit en lång vecka :P
Iaf, det ska målas i helgen, någott så in i helvete! Brorsan är påväg från sthlm med finfärgen (alltså bra färg, inte cpfärg för 200kr) och det ska bli så jävla vitt här så folk ska tro dom dött och kommit till himlen när dom går in!
Men åååh, gud vad tråkigt med vita väggar säger du, jaha OCH? säger jag.

För det första så har jag inte hittat några bra tapeter, så jag känner att vitt är en jävligt bra början.
För det andra så vägrar jag fondvägg.
För det tredje så är min lägenhet extremt liten och har ett fönster, ETT. Vitt = ljust.
För det fjärde så kommer jag inte ha vita möbler överallt så det jämnar ut sig.

Nu ska jag käka kiwi och njuta i förväg av att jag har sovmorgon imorgon.

over and out



Inga kommentarer: