söndag 8 januari 2012

renoveringen is on! (igen)

Somnade strax efter 19 igår, vaknade igen vid 23. Somnade vid 1 igen och sov till 11 idag.
Ja, sömnbristen lär ju vara botad iaf..

Har äntligen tagit tag i lägenheten igen och tapetserat den pyttelilla biten som var kvar och spacklat den andra lilla biten.
Tog typ 30 min och fattar fan inte varför jag inte gjort det tidigare..
MEN, nu är det gjort och nästa helg ska det  slipas och målas så jag blir klar med skiten någon jävla gång och kan köpa mig en förbannat billig soffa, ett förbannat billigt soffbord och en förbannat billig matta så det blir lite hemtrevligt här.
Kanske en gardinstång och gardiner till mitt enda fönster också...
En jävla rullgardin ska fan in också, har tagit 3½ år för mig att köpa en men nu är det fan skärpning på rullgardinsfronten!

Sunksoffan 2.0, även kallad supersoffan ska inhandlas! längtar som fan :P
Liten som fan, billig som fan och passar min lägenhet helt jävla perfekt !

over and out


Inga kommentarer: