torsdag 19 januari 2012

Jag fick inte jobbet på ch. Synd. Eftersom jag mest troligt nu tvingas flytta från stan om några månader.
Det finns inga jobb.
"Men plugga då!"
Jag vill inte plugga nu. Jag börjar betala mitt studielån från i våras om en månad. Jag vet inte vad jag vill bli när jag blir stor. Så nej jag tänker inte börja plugga bara för att det är enda vägen för att få pengar.
Jävla skitsamhälle. Jävla skitmoderaterna.
Jag vill inte gå på soc, jag vill inte vara arbetslös. Vilket jag just nu inte heller är, men kommer bli om ett tag. Det här är inte kul.
Jag vill ha ett jobb.
Men det finns inte många, och det är jävligt många fler än mig som vill ha ett jobb.
Bara det att vara ung och blir tagen på allvar är en jävla mission, när man går till läkaren, till banken.. Ingen tar en på allvar.

Så försök själv, 22 år, ingen utbildning, ingen livserfarenhet, ingenting av "värde" för samhället. Reinfeldt, kom igen, låna mitt CV, och försök få ett jävla jobb.

over and out



Inga kommentarer: