lördag 1 september 2007

and from your lips she drew the hallelujah

Tre namn som du har:
1. Zara
2. Linnéa
3. Jämtin

Tre namn som du har använt på internet:
1. _törnrosa
2. -zara
3. sotnosen

Tre saker du har gjort den senaste timmen:
1. LEkt med ett litet barn
2. Snusat
3. Letat efter en bra låt på youtube

Tre saker du inte gillar med dig själv:
1. Ibland så pratar jag för mycket
2. Jag är nikotinberoende
3. Att jag ibland inte inser att något jag gjort är bra.

Tre städer som du har viss härkomst från:
1. Kramfors
2. Sthlm
3. överkalix

Tre saker som du är rädd för:
1. Att totalt misslyckas med allt
2. En viss person
3. Ensamhet

Tre saker som du har på dig precis nu:
1. Mammas gamla målarskjorta
2. Svarta sidenbrallor
3. Benvärmare

Tre viktiga saker som du äger:
1. Mobiltelefon
2. Piercingring
3. Min friggebod

Tre av dina favoritband:
1. Imperiet
2. Lars W
3. Bonnie Tyler

Tre saker som gör dig glad:
1. Fota
2. Folk
3. Musik

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1. I need a Hero med Bonnie Tyler
2. Little Girl med Enriqe Iglesias
3. Hallelujah med Jeff Buckley

Tre nya saker som du vill prova inom ett år:
1. Ta körkort
2. Bada i en fontän
3. Fota med en Hasselblad

Tre saker du ångrar:
1. Att jag söp bort hela Urkult för tvåå.. ? år sedan.
2. Min nuvarande frisyr
3. Att jag inte vågade Härnösand

Två sanningar och en lögn:
1. Coca cola är elaka
2. Ramlösa är det mest miljövänliga vattnet på flaska
3. Jag är peppad för livet

Tre saker på utsidan som du tänder på hos det motsatta könet:
1. Ögonen
2. Håret
3. Kläderna

Tre saker på insidan som du tänder på hos det motsatta könet:
1. Sjävlsäkerhet
2. Viss humor
3. Uppmärksamhet

Tre saker som du inte kan göra:
1. Blåsa lika stora bubblor som Anna S med tuggummit jag tuggar på.
2. Springa fort
3. Köpa en ny kamera

Tre saker från det förflutna som du saknar:
1. Högstadiet
2. Att vara barn
3. Pengar

Tre saker du önskar dig:
1. En kamera
2. Kökortet
3. Something serious

Tre saker som du gillar att göra på fritiden:
1. Vara full
2. Kolla på tv
3. Umgås

Tre saker som du verkligen vill precis nu:
1. Slå någon
2. Åka till Apoteket
3. Åka långt långt härifrån

Tre saker som du vill bli:
1. Rik
2. Godkänd i Nk B
3. Jävligt bra

Tre ställen som du vill besöka:
1. Australien
2. London
3. Sala

Tre saker du vill göra innan du dör:
1. Blir en erkänt bra fotograf
2. Gifta mig i Las Vegas med någon jag inte känner och skilja mig dagen efter
3. Bli något

Inga kommentarer: