måndag 24 september 2007

dagens rapport

är att jag vaknade med nackspärr. Inte så farligt men ONT gör det, jag fick feber när jag anlände till skolan så Mria och Micke tyckte att jag skulle gå till vårdcentralen och kolla så att det inte var en inflamerad muskel.
Jag och Anna S traskade dit och efter 1 timme och 45 min fick jag ett recept.. gick till Apoteket och det visade sig vara TRADOLAN!
FÖR I HELVETE! Tradolan MOT NACKSPÄRR?! (nej det var ingen inflamerad muskel)
Helt sjuk doktor. Plus att han tyckte att jag skulle ta 3 om dagen! Är han sjuk i huvudet!?
Jag är inte en två meter lång fullvuxen överviktig man och jag skulle för fan gå runt hög som ett 28 våningshus om jag hade tagit dom där. Iaf så tyckte även apotekschefen att det var jävligt skumt att jag fått tradolan mot nackspärr så jag fick nöja mig med Voltaren T (inte äckelkräm utan i pillerform)

Over and out slut på dagens rapport

Inga kommentarer: